Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2013 13:51 - Положителен герой
Автор: gen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 570 Коментари: 0 Гласове:
1



Бях я забравил тази случка , но миналата седмица ми я припомниха.

 

Преди правих рамки и платна за художниците. Обажда ми се един художник и ми поръча към двадесетина рамки. Направих му ги, занесох му ги, нямаше го у тях , оставих ги на жена му, но като два три дни не ми се обади за да се разберем дали ще плаща, той хъката - мъката вика, че сега няма да ги плати пък и не му харесвали  и щял да си остави четири, а другите да си ги прибера. Прибрах си ги. След половин година го срещам и го питам кога ща се плаща взетите рамки  - четири ама  пара струват . А той ми казва " Виж сега, нямам пари и ти се извинявам за закъснението, ама когато ти ги поръчах, цялата бройка от двадесет и четири, от общината бяха обещали да ги платят, но си отметнаха и да не се караме айде да се споразумеем. Сега пиша една книга и ще те спомена в нея като положителен герой."


Имам я книгата, ама не бях я чел, стоеше в библиотеката , но след припомнянето я прочетох – нямаме  в нея. Язък, си викам,  отсъствам от аналите на историята като положителен герой.

Та извода , братче, е – един път таковат ли мъжко дупе, няма как и втори път да не повторят. :)





Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gen
Категория: Изкуство
Прочетен: 24129
Постинги: 7
Коментари: 1
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930